Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02 11:55 - Забравено февруарско стихотворение
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 768 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Търчат снежинките насреща ми от сутринта,
разбиват се любовно във стъклата,
а бях помислила, дори, едва ли не 
бях върнала си вярата във лятото,
във лятото на този февруари
с искрящ от слънце поглед и език,
на пясък писал с пяна мемоарите си,
морето ги изтривало със вик
и бързичко забравил топлината,
изгребал февруари с шепи лятото,
търпението - срутена страна,
не можел да си позволи - на царство кратък -
  все мек и щедър да е -
Великан
с огромна снежна брадва
снажен ръст
изправил под небето
февруари -
да пукат дървесата,
а студът
вълните подло в танца да удари,
ревa на черното море да стори пясък -
        фуния, вой на вятър, ледове -
да блъска с брадвата, да фъртунясва...

Снегът връхлита зимното море,
а лятото се свило на кравай
във мидичка на дъното и зрее...

и става ми спокойно и приятно,
уж не го виждам,
а го знам къде е. 
   

:)

февруари 2010 г.


Тагове:   море,   лято,   сняг,   зима,   февруари,   топъл,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Колко ми прилича на тазгодишния ...
12.02 18:53
Колко ми прилича на тазгодишния февруари!
Направо си представих това зимно море - ту с лято, свито на кравай, ту с вой на вятър, който "фъртунясва". Красиво!
Поздравления, Доре!
цитирай
2. marrta - donchevav - днес, Вени, ами вчера, че утре - такова слънце се е разпищолило, почти като
23.02 17:18
батка по тениска и къси гащи на 23 февруари - маа, бих казала, гащи, ама нали са къси, нямат голям размах :)

Във всеки случай вече имам тен от последните два дни по февруарските улици и тротоари! Рано-рано!
ПОздрави, Вени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1776351
Постинги: 577
Коментари: 3437
Гласове: 11647
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930