Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 21:03 - "Някой брал ли е малини с мечка?"
Автор: breeze Категория: Други   
Прочетен: 1568 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 09.12.2017 10:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Цитатът е от постинга на колегата Leonleonowprom. Отговарям, да
 На брега на река Ус риба не хванах. На три метра от мен имаше голям капинов храст.         Реших да си похапна от него и направих две крачки към храста. Изведнъж  замръзнах от    дебело мечешко ръмжене. Инстинкта проговори в мен. Не обърнах гръб, а направих бавна  крачка назад, после втора, трета...След около пет метра поех бавно към посоката от която бях дошъл. Единствено сърцето бързаше.:) Но след двадесет метра на воля потичах и аз.
И въпреки че съветвам да не се ходи сам в гората, продължавам да го правя. Романтиката е неповторима.
По подобен начин срещнах огромен,(български) глиган, който ме гледаше строго, сякаш си мислеше, този луд ли е, да му ударя ли един зъб ...
По подобен начин ме нападна и огромен стрелец....
а друг това лято ме наблюдаваше изпитателно, когато го подминавах.
Случките вече ми идват в повече, не ги желая...
Голяма романтика също е, ако се поизгубиш временно в гората.:)
Това става най-лесно.
Затова поета казва...
"Малинкие дети,
ни зачто на свете,
не ходите дети,
в Африку гулят..."
Но дали си в Африка, или САМ в българска гора, е все едно.
За змията стрелец, който спря във въздуха пред лицето ми, мисля че съм писал.
Е, ще добавя още едно и спирам.
Хващал съм най-големия "паламуд", с най-малката лодка в морето, турук тежащ около    седем килограма. Това се равнява на малко делфинче. Колегите рибари нямаха и едно       сафридче и ме гледаха завистливо.
 Вече не ми се припомня..:).
 И... не ходете романтици,
 сами в зелените горици.





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. breeze - Извинявам се...
21.11.2017 21:24
Извинявам се за дребния шрифт, но съм натиснал грешен клавиш от клавиатурата и всички постинги едновременно промениха шрифта си, какъвто е сега в този постинг и не подлежи на промяна.
Случките с мен не свършват...
По-добре е да ги има, нали?
цитирай
2. merlin68 - Аз за това в гората сам никога не х...
21.11.2017 21:45
Аз за това в гората сам никога не ходя, гледам да има с мен някоя женица. Дори да се загубим, поне рода ще продължим.

Не си натиснал нищо на клавиатурата, натиснали са го администраторите в сайта.
цитирай
3. breeze - Благодаря!
21.11.2017 21:51
Благодаря за съвета,:)
Вярно, по-силно от женското рамо няма.
цитирай
4. bumerang - ....
21.11.2017 22:21
По силно от женското рамо е само мъжкото рамо. Ама е изчезващ вид.
цитирай
5. leonleonovpom2 - здравей, приятелю!
22.11.2017 00:33
Изненада ме с темата Хубав постинг си направил!
Страхотно преживяване си имал, хубаво ,че е било без произшествие!
От мечка всичко можеда се очаква, непредсказуема е! Особено , ако е женска и има малки Тогава не прави компромиси Защото ги пази от мечоци и като се появят и хора, идва и в повече!

Лека нощ!
цитирай
6. nalia - На това му викам аз морски дар!
22.11.2017 09:03
Поизпечен в морска сол, да го филетираш, нарежеш на шайби и нареден в буркани с бахар и дафинов лист да го залееш с препържено олио.
Едва ли ще се побере в Зоната:)
цитирай
7. breeze - Романтични и щстливи дни за всички!
22.11.2017 20:46
Бъдете весели!
Щастието е на една ръка разстояние от вас и ви очаква.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: breeze
Категория: Политика
Прочетен: 230635
Постинги: 165
Коментари: 65534
Гласове: 8066
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031